понедельник, 29 февраля 2016 г.

СП "Штампуем к весне вместе!" Этап 3

  Доброе утро! Надеюсь, оно сегодня солнечное? Ну, здесь вам так точно будет тепло, ярко и вокруг одни цветы .
Сегодня уже третий этап нашего Совместного Проекта "Штампуем к весне вместе".
Присоединиться вы можете в любое время и у вас есть шанс побороться за призы в 3 и в 4 этапах, а также за главный приз. 
Если кто-то пропустил, то первый этап можете посмотреть здесь.
А вот и второй этап.
Для участия в розигрыше приза на етом етапе 
роботу нужно добавить до 10 марта
Пару слов о правилах:
- На каждом этапе СП обязательным является использование штампов
просто надписи недостаточно!
- Использовать штампы ТМ Cherrylana designs не обязательно, 
вы можете использовать любые штампы, которые есть у вас в наличии!
- Вы можете присоединиться на любом этапе, но если вы хотите участвовать в розыгрыше главного приза, то обязательно надо пройти все 4 этапа СП
- Мы смотрим и отмечаем оригинальность исполнения и креативность в использовании ОЭ (обязательных элементов) в работе. 
- Работы могут быть выполнены в любом стиле, который вам нравится, + это могут быть любые ваши работы в технике бумажного скрапбукинга (открытки, блокноты, странички, альбомы и т.п.)

 Этап 3 - Штампы + Калька


І сьогодні про любов до кальки розказуватиму я, Люда Вишневий Цвіт. Насправді, кальку, як і коханий ембосінг, я напевне використовую майже в кожній листівці! Наприклад, з неї можна вирізати різні елементи на машинці для вирубки або за допомогою дироколів (я найбільше люблю прозорі метелики), можна створювати із неї фон (робити тиснення, бризкати спреями, штампувати чи просто робити ефект приглушення), можна штампувати чи ембосити та вирізати різні детальки і ще тисячі варіантів. 
Я сьогодні покажу вам невеличкий МК про листівку-шейкер із фоном з кальки!

Отже, нам потрібні:
- основа для листівки 10,5 х 15,5 см
- калька 10 х 15 см
- скрап-папір 10 х 15 см
- штампи, я використовувала  Набір штампів "Тюльпани" та Набір штампів "Sweet"
- чорнила для штампінгу, бажано спеціальні для кальки. У мене DistressInk, які для цього підходять чудово, та ColorBox - ці жирніші, і треба довше чекати поки вони висохнуть (біля години)
- малярний скотч
-пайєтки
-швейна машинка

Отже, для початку я вирізаю заготовку для листівки та кальку потрібного розміру. А також на малярному скотчі штампую і вирізаю елементи із набору тюльпанів, щоб робити з них масочки.

Елементи вирізані і чекають свого часу вгорі, калька зафіксована легенько на коврику малярним скотчем, а я тим часом рожевими чорнилами штампую перші квіти, які будуть основними елементами моєї композиції

Далі я крок за кроком доповнюю картину. Спочатку листочками, там де треба закриваючи квіти масками із скотчу.

Далі додаю стебла та менші листочки з набору. Всі елементи закриваю по черзі скотчем

Верхня частина композиції у нас вже готова,  а на нижню ще хочеться додати трохи зеленого)

Тому я закриваю повністю весь букет і штампую зверху великими листочками

Ось основна частина фону і готова. Хочеться щоб листівка була дуже весняною і легкою-легкою, тому не переобтяжую її сильно засиллям квітів!

Тоді додаю напис синім чорнилом.

А тепер робимо перерву на каву і вирішуємо, який ж фон нам вибрати)))

Я зупинилася на персикових горошках, а також підібрала ніжні пайєтки

Тепер наш скрап-папір і кальку зшиваємо докупи на швейній машинці. Головне не пришиваємо до основи, а саме тільки ці два слої!

 І також не дошиваємо зразу до кінця, а коли нам  залишається остання сторона, засипаємо всередину пайєтки. Тут я теж раджу вам не переборщити)) А тоді зашиваємо і останню сторону листівки.

Перетягуємо нитки на іншу сторону, зав'язуємо на вузлик і клеїмо наш шейкер до основи

І ось що у нас вийшло) Листівка дуже невагома та ніжна, тому я так і не змогла її сфотографувати так, щоб передати реальну красу, все вона якось соромилася камери)))

Бажаю, щоб весна, яку ми уже завтра зустрічатимемо, принесла у ваші душі тепло, а ще багато любові та натхнення. А я сподіваюсь, що теж трохи вас надихнула і допомогла наблизити весняний настрій!
 
Ждем ваши работы! Помните, на этап у вас есть время до 10 марта!
А еще у нас замечательные призы!
Победитель этого этапа, которого мы определим


Подарок будет вручен  только, если Вы пройдете с нами все этапы ;)
А в финале мы разыграем 
главный приз 
среди тех, кто выполнил все задания -- сертификат на 500грн 
на покупку штампов в магазине  Cherrylana designs!

17 комментариев:

  1. я вже боюсь уявити, що буде в наступному етапі... Альтернативу кальці пропонуєте? ;-)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В работах можно использовать любые прозрачные и полупрозрачные материалы, например пленку. Можно сделать,например, шейкер. Не обязательно штамповать на самой пленке.

      Удалить
    2. Алінко, якщо немає кальки, то можна спробувати пергаментний папір (папір для випічки). Я прообувала ембосинг, ніби нормально, можна й штампування спробувати.

      Удалить
  2. Перш,ніж розпочинати такий СП,потрібно було анонсувати,які матеріали будуть необхідні для роботи,щоб можна було підготуватися...
    В мене нема кальки...(((

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Не засмучуйтесь так, я купувала кальку формат А4 в звичайних канцтоварах, поспитайте, може і у ваших магазинах є.

      Удалить
    2. Елена, попробуйте пленку, сделайте окошки, шейкеры и тп

      Удалить
    3. Та в мене якраз калька є - і для креслення, і з наборів скрапового паперу. :) І - тобто штампувати на кальці або іншому прозорому/напівпрозорому матеріалі не обов"язково, головне використати його для роботи цього етапу. Правильно?

      Удалить
    4. Так, вірно. Але штампи в роботі повинні бути ;)

      Удалить
    5. Ми не давали список матеріалів, адже всі матеріали є в кожного, і ми ж пропонуємо заміну. Думаю така річ як калька, плівка, чи файлик знайдеться у кожного.

      Удалить
    6. То вказуйте,будь ласка,одразу в пості всі можливі варіанти ))))

      Удалить
    7. Добре, візьмемо це до уваги

      Удалить
  3. У мене калька є. Але я не знаю, як з нею працювати...я так розумію. що звичайні чорнила будуть змазуватись?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Нам головне наявність елементів: кальки і штампів, але вони можуть бути непоєднані, завтра самі побачите ;)

      Удалить
  4. Любые чернила могут на кальке выглядеть аккуратно, если не сильно надавливать на штамп) нужно потренироваться и всё получится)

    ОтветитьУдалить
  5. Девочки, написано что работу можно добавить до 10 марта, а линки уже 9 закрылись.
    Можно добавлять в комментарии или уже поздно?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Наташа, вже виправили, дякую що сказала нам ;)

      Удалить