среда, 13 января 2016 г.

Натхнення від Сіправської Надії

Доброго ранку, любі дівчата!
Я вже трошки хотіла відпочити від зимових робіт і поринути у квіткову ніжність. І захотілось мені зробити м'якеньку тканинну рамочку для фото. Рамочка зроблена для маленької, хорошої дівчинки, тому зроблена у ніжних тонах і прикрашена квітами ручної роботи. А прикрасити рамочку мені допоміг набір штампів "Квіти", яким я ніяк не можу натішитись, там такі милі квіточки. А ще для солоденької дівчинки чудово підійшов надпис із набору "Sweet". А тепер покажу фото, разом із детальками:


 Квіточки я відштампувала на папері і вирізала, додала їм чуть-чуть об'єму.



 А ось так виглядає задня сторона рамки

Дякую, що були зі мною, натхнення вам.
А зовсім скоро чекайте у нашому блозі нове цікаве завдання!

2 комментария:

  1. Очень всё красиво, и цветы разложены и палитра)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Крістінка, після зимових робіт відривалась ;)

      Удалить